قهوه ساز دلونگی - سایلین

قهوه ساز دلونگی یکی از بهترین دستگاه‌های قهوه ساز می‌باشد که توانسته در ایران و جهان محبوبیت بسیار زیادی کسب نماید. برند دلونگی به دلیل کیفیت بالای محصولات خود و همچنین قیمت مناسب همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها در زمان خرید قهوه ساز بوده است. در این مقاله قصد داریم تا برند دلونگی را به طور کامل معرفی نمائیم و برای خرید اسپرسوساز دلونگی شما را راهنمایی کنیم.

همانطور که می‌دانید مدل‌های مختلف قهوه ساز دلونگی کاربردهای متفاوتی دارند و به همین دلیل قیمت هر کدام از آن‌ها با دیگری متفاوت است؛ در این مقاله علاوه بر معرفی برند دلونگی و خرید اسپرسوساز دلونگی، درباره کاربرد مدل‌های مختلف و جدیدترین اسپرسوسازهای دلونگی نیز شما را راهنمایی خواهیم کرد.

معرفی برند دلونگی

ایتالیا یکی از کشورهایی است که به دلیل شرایط آب و هوایی و اقلیمی امکان تولید دانه قهوه در آن وجود ندارد؛ اما نوشیدنی قهوه در میان عموم مردم ایتالیا بسیار پر طرفدار است و همین موضوع زمینه به وجود آمدن برند دلونگی در ایتالیا شده است. به طور معمول وقتی قصد خرید قهوه ساز را دارید؛ در مرحله اول برندی را انتخاب خواهید کرد سابقه زیادی در این امر داشته باشد؛ که این موضوع به میزان اعتبار یک برند تا حد زیادی می‌افزاید.

چراکه اگر قدمت یک برند زیاد باشد مشخص می‌شود که آن برند به دلایل مختلفی موفق عمل کرده است و به همین دلیل همچنان بعد از سپری شدن مدت زمان زیادی؛ به کار خود ادامه می‌دهد. جالب است بدانید برند دلونگی از 120 سال قبل کار خود را در ایتالیا آغاز کرده و امروزه می‌توان محصولات آن را در هر جایی از دنیا و البته ایران، از طریق عرضه کنندگان دستگاه‌های قهوه ساز همچون سایلین، تهیه کرد.

اما این قدمت از کجا به دست آمده است؟ همانطور که گفتیم نوشیدنی قهوه در میان مردم ایتالیا محبوبیت به شدت بالایی دارد و همین موضوع زمینه ساز شکل گیری برندهایی همچون قهوه لاوازا نیز شده است. به دلیل شرایط اقلیمی ایتالیا، کمپانی‌هایی همچون لاوازا، قهوه سایر کشورها را خریداری می‌کنند و با ترکیب و بسته بندی آن‌ها، مجددا آن‌ها را با عنوان قهوه لاوازا روانه بازار می‌کنند.

علاوه بر این باید بگوییم که بسیاری از نوشیدنی‌های قهوه همانند اسپرسو، کاپوچینو، ریستریتو و … برای اولین بار در کشور ایتالیا ابداع شده‌اند. همه این عوامل نشان می‌دهند که قدمت برند دلونگی بسیار زیاد است و به دلایلی که ذکر شد اعتبار آن بسیار زیاد می‌باشد. حتی می‌توان نتیجه گرفت که دلونگی بزرگ‌ترین تولید کننده دستگاه قهوه ساز در کشور ایتالیا می‌باشد و محصولات آن در دنیا کاملا شناخته شده هستند.

دلونگی در ابتدا یک کارگاه کوچک بود که توسط جوزپه دلونگی در ایتالیا تاسیس شد. جوزپه دلونگی در کارگاه خود محصولات گرمایشی و تهویه همانند بخاری و هواکش تولید می‌کرد و در این زمینه بسیار موفق بود؛ پس از گذشت مدت زمانی دلونگی تصمیم گرفت تا علاوه بر محصولات گرمایشی و تهویه، برای تولید محصولات و لوازم خانگی نیز وارد عمل شود چراکه دلونگی توانسته بود محبوبیت زیادی در بازار کسب کند.

دلونگی آنقدر در این زمینه موفق عمل کرد که امروزه می‌توان محصولات آن را از جمله مدل‌های مختلف قهوه ساز، سرخ کن، بخاری، اتو و … در فروشگاه‌ها مشاهده کرد. اما شاید شما بخواهید بدانید که اسپرسوساز دلونگی اصل چگونه تولید می‌شود و چه ویژگی‌هایی دارد؛ در ادامه این موضوع را به طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما بتوانید در زمان خرید قهوه ساز، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دلونگی قهوه ساز - سایلین

اسپرسوساز دلونگی اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

حدود 35 سال قبل اولین قهوه ساز دلونگی روانه بازار شذ؛ این قهوه ساز با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و تقاضا برای خرید آن بسیار بالا رفت؛ به همین دلیل دلونگی تصمیم گرفت تولید و عرضه محصولات و اسپرسوسازهای خود را در تمامی نقاط جهان ساده کند. در اولین قدم دلونگی برند Kenwood را خریداری کرد تا بتواند در اروپا و آسیا راحت‌تر محصولات خود را عرضه کند.

چراکه برند Kenwood متعلق به کشور انگلستان است و در قاره آسیا و خصوصا کشور چین بسیار محبوب می‌باشد. بعد از اینکه دلونگی برند Kenwood را خریداری کرد برای تولید و عرضه راحت‌تر و البته کاهش هزینه‌های حمل و نقل قطعات، اسپرسوسازهای خود را در کشور چین تولید و عرضه کرد. البته باید بدانید که اسپرسوسازهای دلونگی ساخت چین کاملا اصل هستند و این موضوع به معنی پایین بودن کیفیت آن‌ها نیست!

برند دلونگی در کشور چین دقیقا اسپرسوسازهای اورجینال را تولید می‌کند؛ فقط به منظور عرضه راحت‌تر در آسیا از این کشور استفاده می‌نماید. این کار در میان تولید کنندگان بزرگ، امری بسیار رایج است و به معنای افت کیفیت محصولات نیست. همچنین باید بدانید که دلونگی علاوه بر چین؛ دارای 12 واحد تولیدی و 30 کمپانی عرضه کننده بین المللی است که هر کدام از آن‌ها در نقاط مختلفی از جهان قرار گرفته‌اند.

پرفروش‌ترین قهوه سازهای دلونگی

1- قهوه ساز دلونگی مدل ECAM 45.760

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 45.760 یکی از دستگاه‌های قهوه ساز تمام اتوماتیک دلونگی است که امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما می‌گذارد. شما با استفاده از این اسپرسوساز دلونگی می‌توانید نوشیدنی‌های مختلفی از جمله اسپرسو، ریستریتو، لانگو، لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، آب جوش و فوم شیر تهیه کنید. لازم است بدانید که این اسپرسوساز دارای یک آسیاب 13 حالته، کف شیر ساز خودکار و دستی، سینی چکه‌گیر، کاپ وارمر و ویژگی‌های کلیدی دیگری است که در ادامه بیشتر راجع به آن‌ها توضیح خواهیم داد.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که این اسپرسوساز را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات دلونگی تبدیل کرده است؛ قابلیت شخصی سازی تنظیمات و نوشیدنی می‌باشد. به بیانی واضح‌تر برای تهیه هر نوشیدنی، استانداردهایی در اسپرسوساز دلونگی در نظر گرفته شده است، اما اگر شما قصد داشتید نوشیدنی خود را مطابق با میل خود تغییر دهید، این کار امکان‌پذیر است و حتی می‌توانید نوشیدنی خود را در منوی دستگاه ذخیره کنید تا در زمان دیگر؛ خیلی ساده آن را انتخاب و آماده کنید.

2- قهوه ساز دلونگی مدل Dedica EC685

اسپرسوساز دلونگی مدل Dedica EC685 یک قهوه ساز نیمه اتوماتیک است که قیمت بسیار خوبی دارد و مناسب افرادی است که در تهیه قهوه مهارت دارند. این قهوه ساز نیمه اتوماتیک دارای یک نازل بخار است که می‌توان از آن به منظور تهیه فوم شیر به صورت دستی استفاده کرد. همچنین باید ذکر کنیم که فشار پمپ بار این دستگاه معادل 15 بار می‌باشد، به همین دلیل نوشیدنی‌های تهیه شده توسط این دستگاه طعم و عطر بی نظیری خواهند داشت.

شما با کمک این دستگاه که در ایتالیا ساخته و در چین مونتاژ شده است می‌توانید نوشیدنی‌های مختلفی از جمله اسپرسو، ریستریتو، لانگو، لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، فوم شیر و آب جوش تهیه کنید. این قهوه ساز ایتالیایی در 4 رنگ استیل، مشکی، قرمز و سفید روانه بازار شده است و امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما خواهد گذاشت.

قیمت و خرید اسپرسوساز دلونگی اصل - سایلین

3- قهوه ساز دلونگی مدل ECAM 370.95

قهوه ساز دلونگی مدل ECAM 370.95 یکی از قهوه سازهای تمام اتوماتیک دلونگی است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می‌باشد. شما با استفاده از این قهوه ساز قادر خواهید بود تنها با فشردن یک دکمه به نوشیدنی مورد علاقه خود دست پیدا کنید. لازم به ذکر است که این اسپرسوساز فشار پمپی معادل 19 بار دارد که باعث می‌شود نوشیدنی‌های تهیه شده توسط آن کیفیت بی نظیری داشته باشند.

قیمت و خرید قهوه ساز دلونگی

شما می‌توانید همین حالا مدل‌های مختلف قهوه ساز دلونگی را در سایلین با یکدیگر مقایسه کنید و با در نظر گرفتن بودجه خود و امکاناتی که دستگاه قهوه ساز در اختیار شما می‌گذارد، بهترین اسپرسوساز دلونگی را انتخاب نمائید. لازم است بدانید که قهوه سازهای دلونگی در سایلین همراه با ضمانت نامه معتبر عرضه می‌شوند و شما با خرید آن‌ها از این وبسایت در اسرع وقت سفارش خود را تحویل می‌گیرید.

جمع بندی

برند دلونگی همیشه یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و خصوصا دستگاه‌های قهوه ساز بوده است و توانسته از این راه محبوبیت بسیار زیادی کسب نماید. در این مقاله سعی شد تا برند دلونگی را به طور کامل برای شما معرفی کنیم و شما را برای خرید پرفروش‌ترین اسپرسوسازهای دلونگی راهنمایی نمائیم.