بهترین مارک قهوه ساز و قیمت آن - فروشگاه سایلین

اسپرسو یک نوشیدنی بی نظیر است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد؛ از همین رو برای تهیه یک اسپرسو فوق‌العاده باید از قهوه سازی استفاده کرد که بتواند به خوبی این نوشیدنی را آماده کند. در حال حاضر دستگاه‌های بسیار زیادی در بازار وجود دارد که در میان آن‌ها گاهی قهوه سازهای بی کیفیت و البته تقلبی نیز مشاهده می‌شود؛ به همین منظور قصد داریم در این مقاله بهترین مارک قهوه ساز و قیمت آن را با شما مورد بررسی قرار دهیم.

قهوه ساز دلونگی Delonghi

دلونگی یک برند معتبر ایتالیایی است که از سال 1281 شمسی کار خود را آغاز کرده است. این برند در سال 1329 به ثبت رسید و از آن زمان تاکنون با ارائه محصولات فوق‌العاده باکیفیت توانسته شهرت زیادی را در سراسر جهان کسب نماید. بسیاری از افراد دلونگی را یکی از بهترین مارک‌های قهوه ساز می‌دانند چراکه از طرفی سابقه این برند بسیار زیاد است و از طرفی دیگر محصولاتی که ارائه می‌دهد کیفیت بسیار بالایی دارند و قیمت آن‌ها نیز مناسب می‌باشد.

این برند محصولات متنوعی از جمله جاروبرقی، اتو، سرخ کن، قهوه ساز و … را به بازار عرضه می‌کند که هر کدام از آن‌ها واقعا کیفیت بالایی دارند. اما چرا دلونگی یکی از بهترین مارک‌های قهوه ساز محسوب می‌شود؟ جواب این سوال را در ادامه به شما خواهیم داد. دلونگی طیف گسترده‌ای از قهوه سازها را به بازار عرضه می‌کند که هر کدام بسته به قابلیت‌هایی که دارند قیمتشان نیز متفاوت خواهد بود.

در واقع دلونگی سعی کرده تا با در نظر گرفتن نیاز افراد دستگاه‌هایی مطابق با خواسته آن‌ها تولید و به بازار عرضه کند. از طرفی دیگر قهوه ساز دلونگی یکی از قهوه سازهایی که در ایران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل لوازم جانبی آن راحت‌تر از دیگر برندها در بازار پیدا می‌شود. امروزه این مارک قهوه ساز را می‌توان در بسیاری از کافی‌شاپ‌ها، محل کار و حتی خانه‌ها مشاهده کرد.

قهوه ساز دلونگی Delonghi - فروشگاه سایلین

قهوه ساز نسپرسو Nespresso

نسپرسو برندی است که توسط کمپانی نستله به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. این برند با عرضه قهوه سازهای کپسولی یک تحول بزرگ در صنعت قهوه را به وجود آورد. در واقع برای تهیه قهوه با استفاده از دستگاه‌های نسپرسو نیازی به پودر یا دانه قهوه ندارید بلکه تنها با تهیه کپسول قهوه و قرار دادن آن درون دستگاه، قهوه شما در مدت زمان کوتاهی آماده خواهد شد و می‌توانید آن را نوش جان کنید.

دستگاه‌های نسپرسو در ابتدا به عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شدند که بیشتر در محل کار مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه می‌بینیم که بسیاری از افرادی که قصد دارند یک قهوه ساز برای خانه خود بخرند قهوه ساز نسپرسو را انتخاب می‌کنند. دلایل زیادی برای انتخاب مارک نسپرسو وجود دارد؛ به طور مثال افراد برای کار کردن با این دستگاه‌ها نیاز به داشتن مهارت خاصی ندارند و تنها با قرار دادن کپسول درون دستگاه و روشن کردن آن قهوه خود را مدت کوتاهی آماده می‌کنند.

نسپرسو نیز همانند دلونگی بهترین مارک قهوه ساز در دنیا شناخته می‌شود که می‌توان از آن‌ها در خانه، محل کار و حتی کافی شاپ به راحتی استفاده کرد. قیمت دستگاه‌های مارک نسپرسو نیز با توجه به نوع عملکردی که دارند متفاوت است؛ به طور مثال برخی از دستگاه‌های نسپرسو دارای کف شیر ساز هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توان ترکیبات قهوه و شیر از جمله کاپوچینو، لاته و … را تهیه کرد. با در نظر گرفتن این ویژگی قیمت دستگاه‌هایی که کف شیر ساز دارند مقداری بیشتر از سایر دستگاه‌‌های نسپرسو می‌باشد.

قهوه ساز نسپرسو Nespresso - فروشگاه سایلین

اسپرسو ساز سیج Sage

سیج یک برند انگلیسی می‌باشد که سال‌های زیادی است اقدام به تولید و عرضه لوازم خانگی به سراسر جهان می‌کند. این برند قهوه سازهای فوق‌العاده باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. با استفاده از قهوه سازهای مارک سیج می‌توان نوشیدنی‌های مختلفی از جمله اسپرسو، لانگو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو و … را به راحتی آماده کرد. قیمت دستگاه‌های مارک سیج نیز با توجه به نوع عملکری که دارند متفاوت است.

لازم به ذکر است که برند سیج Sage در حقیقت واحد انگلیسی همان برند برویل Breville است که از 85 سال قبل در استرالیا تاسیس شده است. از آنجایی که محصولات برویل کیفیت فوق‌العاده‌ای داشتند، این برند تصمیم گرفت تا واحد تولید و عرضه خود را در انگلستان نیز راه‌اندازی کند، اما به دلیل اینکه از قبل برندی به همین نام در انگلستان به ثبت رسیده بود، برویل مجبور شد تا محصولات خود را با عنوان برند سیج در انگلستان تولید و عرضه کند.

قهوه سازهای سیج کیفیت بالایی دارند و قیمت آن‌ها نیز نسبتا مناسب است به همین دلیل در کنار دلونگی و نسپرسو بهترین مارک قهوه ساز به حساب می‌آید. امروزه از قهوه سازهای مارک سیج در بسیاری از کافی‌شاپ‌ها استفاده می‌شود؛ حتی اگر شما قصد دارید که برای خانه خود یک قهوه ساز خوب تهیه کنید حتما مارک سیج را در نظر داشته باشید چراکه سابقه بسیار زیادی دارد و محصولات آن فوق‌العاده باکیفیت می‌باشد.

قهوه ساز سیج Sage - فروشگاه سایلین

قیمت بهترین مارک‌های قهوه ساز و جمع بندی

همانطور که گفته شد قهوه ساز های مارک دلونگی، نسپرسو و سیج جزو بهترین‌ها به حساب می‌آیند که هر کدام با توجه به نوع عملکرد قیمت متفاوتی دارند. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از قیمت قهوه ساز از طریق سایلین اقدام نمایند و با در نظر گرفتن عملکرد دستگاه و بودجه خود بهترین دستگاه را انتخاب نمایند. توصیه می‌شود اگر قصد تهیه قهوه ساز را دارید حتما مارک‌های دلونگی، نسپرسو و سیج را در نظر داشته باشید.